fredag 14. desember 2012

Kviterussland 2008 2





Vitsebsk, Kviterussland. Hyggelege og hjelpsomme resepsjonsdamer. Kunne ikkje eitt ord engelsk
Sdrastvoitji,

Ei kort oppsummering av Kviterussland:

- Folk er avmålte og forsiktige, men veldig vennlege og hjelpevillige.

- Ingen går på rødt lys, og ingen krysser gata utanfor fotgjengarfelt.

- Usedvanleg reint og ryddig overalt. Ingen tagging.

- Mange byar ødelagt under 2. verdskrig. Bygd opp i stalinistisk stil med breie  
   gater og fortau, og mykje grøntareal.
Hrodna, Kviterussland. Som ellers i landet var alt ryddig og reint

- Utanom Minsk ganske upåvirka av vestlige konsumvanar. Slanke menneske.

- Ikkje mynt. 10-ar seddel er verdt 2 øre.

- Tomme minibarar på hotella, klar til å husa medbrakt.

- Vindusspylervæske som duftar fruktdrops. 



- Mykje flatland med store kornåkrar
kornåker


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar